Tarnevalik „1. eelistus/Picapac pakiautomaat”


Oleme lisanud Omniva pakiautomaatide loendisse uue valiku “1. eelistus/Picapac pakiautomaat", mis lihtsustab kliendi pakkide liikumist eelistatud pakiautomaati. Klient ei pea enam pikast nimekirjast omale sobivat pakiautomaati otsima, vaid pakk liigub tema poolt eelistatud automaati (või postiasutusse). Eelistatud pakiautomaadi saab klient valida minu.omniva.ee lehel sisselogitud kasutajana.

Juhul, kui oled Picapac klient, siis pakume võimalust tellida e-poodidest kaubad otse oma isiklikku pakiautomaati. Enam ei pea selleks tellima kullerit ja maksma kullertasu, vaid valima e-poe pakiautomaatide nimekirjast „1. eelistus/Picapac pakiautomaat“ ning pakk jõuab Sinu isiklikku pakiautomaati pakiautomaadi teenuse hinnaga.

Soovitame tutvuda allolevate KKK-dega, kus anname vastuse võimalikele tekkinud küsimustele.



KKK:

MILLISED PAKID EI JÕUA ISIKLIKKU PAKIAUTOMAATI?
  • Pakid telefoninumbriga, mis ei ole Picapac klienditeenindusele ([email protected]) edastatud
  • Pakid, mis ületavad pakiautomaati lahtrite maksimummõõte (vt www.picapac.com)
  • Pakid isikutuvastamise või tasumise lisateenustega:
    • Dokumenditagastus
    • Väljastamine konkreetsele isikule
    • Väljastamine täisealisele isikule
    • Lunatasu

KUIDAS SAAN PICAPAC PAKIAUTOMAATI ENDALE MINU OMNIVAS EELISTUSEKS VALIDA?
Kliendi poolt edastatud telefoninumbri alusel ilmub Picapac pakiautomaadi info Minu Omnivas „Minu eelistatud väljastuskohad“ alla automaatselt.

KUIDAS SAAN OMA PICAPAC PAKIAUTOMAATI PAKKE TELLIDA?
E-poes vali pakiautomaadi nimekirjas “1. eelistus/Picapac pakiautomaat” ning pakk liigub telefoninumbri alusel Sinu isiklikku pakiautomaati.

KUIDAS SAAB KA MINU PERELIIGE OMA PAKID PICAPAC PAKIAUTOMAATI TELLIDA?
Selleks palume võtta ühendust Picapac klienditeenindusega [email protected]

MIS MÕÕDUS SAADETISED PICAPAC KAPPI LÄHEVAD?
Picapac lahtrid mahutavad kuni L mõõdus saadetisi. Picapac lahtrite mõõtmeid saab vaadata kodulehelt.

VALISIN E-POES „1. EELISTUS/PICAPAC PAKIAUTOMAAT“, AGA PAKK LÄKS IKKA PAKIAUTOMAATI/POSTKONTORISSE. MIKS?
Võimalik, et Sinu telefoninumber pole Omniva süsteemis Picapac pakiautomaadiga seotud. Numbrite lisamine käib Picapac klienditeeninduse ([email protected]) kaudu.
Sinu pakiautomaati ei suundu ka pakid, millel on küljes lisateenus(ed) (vt esimene küsimus).

MIS SAAB, KUI MINU PICAPAC PAKIAUTOMAAT ON TÄIS, AGA ON VEEL SAADETISI TULEMAS?
Kui kulleril pole võimalik saadetist pakiautomaati panna, siis võtab ta Sinuga telefoni teel ühendust.

MA EI LEIA E-POE NIMEKIRJAST EELISTUST. MIDA TEHA?
Võta meiega ühendust [email protected] või 661 6616 ning edasta info, mis e-poe nimekirjast valik puudub. Võtame seejärel e-poega ühendust ning palume tarnevaliku lisada. Vali e-poest endale lähim pakiautomaat ning pakk suundub meile jõudes telefoninumbri alusel Sinu Picapac pakiautomaati.

KUIDAS SAAN PAKI TEISELE INIMESELE PAKIAUTOMAATI SAATA?
Vormista saadetis minu.omniva.ee lehel ning vali pakiautomaadi nimekirjast tarnevalikuks "1. eelistus/Picapac pakiautomaat".

KUIDAS SAAN PICAPAC PAKIAUTOMAADIST SAADETISE TEELE PANNA?
Selleks, et kasutada saatmise võimalust, peab kliendil olema olema vastav lisateenus (hinna sees, kui kliendil on standard -või preemiumpakett), mille saab tellida läbi Picapac klienditeeninduse ([email protected]).

Alates 26.10 pakub Omniva Picapaci klientidele pakkide saatmist Omniva pakiautomaadi teenuse hinnaga. Saatmise vormistamiseks tuleb sisse logida http://www.minu.omniva.ee keskkonda ning “Saadan paki” valikust Picapac valida. Täpsemad juhised on leitavad Picapac kodulehel - Nüüd saad Picapac pakiautomaadi kaudu saata kõik pakid välja Omniva pakiautomaadi hinnaga

Paki nutipostkasti panemisel tuleb genereerida unikaalne kood ja see kullerile tellimusse lisada. Täpsema info koodi genereerimise kohta leiad SIIT Paki saatmise peatükist.

KUIDAS SAAN SAADETISE PICAPAC PAKIAUTOMAADIST TAGASTADA?
Picapacist tagastamiseks peab kliendil olema Picapaci saatmise lisateenus (hinna sees, kui kliendil on standard -või preemiumpakett), mille saab tellida läbi Picapac klienditeeninduse ([email protected]).

Alates 12.12.2023 pakub Omniva pakkide tagastamist Picapac pakiautomaadist. Tagastuse registreerimiseks tuleb sisse logida minu.omniva.ee keskkonda ning pealehelt valida „Tagastan paki oma Picapac’st“. Täpsemad juhised on leitavad Picapaci kodulehel blogis SIIN.

Paki Picapaci panemisel tuleb genereerida unikaalne kood ja see kullerile tellimusse lisada. Täpsema info koodi genereerimise kohta leiad SIIT Paki saatmise peatükist.

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: [email protected] Kliendiinfo: 661 6616