Pakiautomaat ei printinud aadresskaarti

Eraklient

Kui pakiautomaat ei ole aadresskaarti välja printinud, kontrolli, et see ei oleks printeri külge kleepunud.

Kui see ei ole kinni kleepunud, on printeris tõenäoliselt paber otsas. Saad paki kappi panna ilma aadresskaardita, sest meie süsteemis on sinu paki andmed juba olemas.
Kuller prindib ja kinnitab sinu pakile aadresskaardi pakiautomaadi tühjendamisel.

 
 

Äriklient

Kui pakiautomaat ei ole aadresskaarti välja printinud, kontrolli, et see ei oleks printeri külge kleepunud.
Kui see ei ole kinni kleepunud, on printeris tõenäoliselt paber otsas. Kui oled äriklient ja saadad rohkem kui ühe paki ühes kapis, peaksid kindlasti lisama aadresskaardi või kirjutama saadetise numbri igale pakile. 
Kui saadad ainult ühe paki ühes kapis, siis võid saata ilma aadresskaardita, sest meie süsteemis on sinu paki andmed juba olemas.
Kuller prindib ja kinnitab sinu pakile aadresskaardi pakiautomaadi tühjendamisel.

 
 

Vali asukoht

Vali keel