Minu kiri on kahjustatud

Eraklient

Kui avastad kirja kättesaamise hetkel, et see on kahjustatud:

  • Ava kahjustatud kiri ja kontrolli, kas sisu on puutumata. 
  • Kui sisu on kahjustatud, teata sellest kohe kullerile/kirjakandjale.

Kui avastad pärast kirja kättesaamist, et see on vigastatud, siis palun täida Kahjustunud või kadunud saadetise vorm.

Veendu, et esitad kahjustatud saadetise nõude esimesel võimalusel kahjude avastamisest, kuid mitte hiljem kui  6 kuud saadetise üleandmisest Omnivale.

Palun pane tähele, et üldjuhul on ainult saatjal õigus saada hüvitist.

Kui oled saatnud kirja välismaale ja see on saanud kahjustada, palu saajal esitada viivitamatult hüvitisnõue postiasutusele, kes selle kätte toimetas.

Lisateavet hüvitiste kohta leiad Universaalse postiteenuse tüüptingimustest.

 
 

Äriklient

Kui avastad kirja kättesaamise hetkel, et see on kahjustatud:

  • Ava kahjustatud kiri ja kontrolli, kas sisu on puutumata. 
  • Kui sisu on kahjustatud, teata sellest kohe kullerile/kirjakandjale.

Kui avastad pärast kirja kättesaamist, et see on vigastatud, siis palun täida Kahjustunud või kadunud saadetise vorm.

Veendu, et esitad kahjustatud saadetise nõude esimesel võimalusel kahjude avastamisest, kuid mitte hiljem kui  6 kuud saadetise üleandmisest Omnivale.

Palun pane tähele, et üldjuhul on ainult saatjal õigus saada hüvitist.

Kui oled saatnud kirja välismaale ja see on saanud kahjustada, palu saajal esitada viivitamatult hüvitisnõue postiasutusele, kes selle kätte toimetas.

Lisateavet hüvitiste kohta leiad Universaalse postiteenuse tüüptingimustest.

 
 

 

 

 

 

Vali asukoht

Vali keel