Mida teha, kui leht või ajakiri ei ole postkasti jõudnud?

Kui tellitud väljaanne ei ole päeva jooksul Sinu postkasti jõudnud, siis tasub vaadata Omniva kodulehel olevat infot Uudised lehel. Sinna koondame infot suuremate probleemide kohta, mis perioodika kannet mõjutavad (nt, trükiprobleemid, lehtede transpordiga seotud probleemid jms).
Varahommikuse kande tõrkeid saab vaadata aadressilt hommik.omniva.ee

Lisaks saab vaadata infot ka väljaande kirjastuse kodulehelt. Kui meie või kirjastuse kodulehelt vajalikku infot ei leia, siis palun võta ühendust meie klienditeenindusega, et saaksime võimaliku kandevea parandada.

Päeva- ja nädalalehtede puhul on saajal või tellijal õigus esitada kaebus perioodika kättetoimetamise teenuse kohta kahe nädala (14 päeva) jooksul alates väljaande kandepäevast. Ajakirjade puhul tuleb kaebus esitada nelja nädala jooksul. Tähtajast hiljem esitatud kaebust me ei lahenda.

Vali asukoht

Vali keel