Pakiautomaadi kiirabi

  • Mida teha, kui pakiautomaadi ekraan ei reageeri?
     

    Ekraani servadesse võib olla sattunud mustust. Abi võid saada sellest, kui pühid ekraani servad käepärase vahendiga puhtaks. Selleks sobib näiteks salvrätik, talvel saab ekraanile sadanud lume ära lükata ka kindaga.
    Kuna andurid asuvad ekraani servades, siis vaata, et sa just need kohad puhtaks pühid.

    Kui päike paistab otse ekraanile, siis proovi varjata ekraani ereda valguse eest: seisa kasvõi ise seljaga päikese ette või proovi käega päikest varjata. Laia seljaga sõber on samuti hea abimees.

    Kas teadsid, et meie pakiautomaadi kasutamiseks ei pea kindaid käest võtma? Külma ilmaga võid paki teele saata või rahulikult välja võtta ka kinnastatud kätega – nii ei pea kartma, et külm sõrmi näpistab.

  • Mida teha, kui pakiautomaadi uksekood on vale?
     

    Tasub meeles pidada, et Omniva pakiautomaadi uksekoodid on alati kuuekohalised. Kontrolli, et sisestad automaadi ekraanil tõepoolest uksekoodi, mitte paki numbri. Koodi sisestamiseks kasuta pakiautomaadi ekraani.
    Samuti veendu, et asud õige pakiautomaadi juures.



    Kuidas toimida, kui pakiautomaat ei väljasta kleebist või unustasid pakile kleebise lisada?
     

    Muretsemiseks pole põhjust: ava kapi uks ning pane pakk kappi ilma kleebiseta. Kleebise panemata jätmine paki liikumist ei takista, sest meie kuller kleebib ise puuduoleva kleebise ning viib paki kohale. Küll aga tasub arvestada, et see soovitus ei kehti meie äriklientidele.

  • Vormista pakk e-teeninduses
     

    Kõige mugavam on pakk eelvormistada meie e-teeninduses, sest nii hoiad kokku pakiautomaadi juures paki vormistamisele ning selle eest tasumisele kuluvat aega ja saad paki kohe teele saata.

    E-teenindusest saad koostada ja välja trükkida aadresskaardi ning selle ise pakile kleepida. Kui Sul printimisvõimalus puudub, siis saad tellida pakikoodi SMS-iga oma telefoni ning trükkida aadresskaardi pakiautomaadist (või postkontorist).

    Kui vormistad paki e-teeninduses, saad juurde valida lisateenuseid, mida pakiautomaadist valida ei saa – paki ettevaatliku käitlemise teenuse ja teavituse SMS-i teel, kui pakk on välja võetud. Samuti saad e-teenindusest pakki vormistades tellida endale pakikoodi e-mailile või SMS-iga – nii on mugav seda infot paki saajale edastada.
    Vormista pakk e-teeninduses




Kui vajad paki saatmisel või vastuvõtmisel siiski rohkem abi, võta ühendust meie klienditeenindusega telefonil 661 6616. Samuti võid saata meile oma küsimuse kirjalikult aadressil [email protected].

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: [email protected] Kliendiinfo: 661 6616