Courier loading parcels
Abikeskus
Kuidas jälgida saadetise teekonda?

Kõiki saadetisi saad jälgida lehel Pakkide jägimine ja kättesaamine.

Saadetise jälgimiseks kasuta saadetise jälgimiskoodi, mille said SMSi või e-kirja teel.

Pärast paki jälgimisnumbri sisestamist lehel Pakkide jälgimine ja kättesaamine näed paki teekonna kokkuvõtet, kus praegune staatus on rasvases kirjas. Üksikasjalikuma ajajoone avamiseks klõpsa “Detailne vaade”. 

Erand kehtib rahvusvaheliste Economy saadetiste puhul. Kui saadetise hinnas sisaldub lisateenus Kättetoimetamise kinnitus või kui klient on selle lisaks valinud, ei ole mõnede sihtriikide puhul jälgimine võimalik. Saadetise asukoha või kohaletoimetamise kinnitamiseks võta ühendust meie klienditeenindusega.

Saadetisi välismaalt Eestisse saab jälgida ainult siis, kui saatja riik on sisestanud jälgimisandmed rahvusvahelisse andmebaasi. Neid pakke saab jälgida saatja riigi koduleheküljel, kuni need ei ole veel Eestisse jõudnud.

Kui sinu pakki ei ole kohale toimetatud, vaata palun Minu pakki ei ole kohale toimetatud.

Kuidas pakendada ja märgistada saadetisi?

Palun paki oma saadetis vastavalt meie pakendamise ja märgistamise juhendile.

Kuidas keelduda reklaamsaadetistest?

Adresseeritud reklaamsaadetisest (kataloogid, reklaamid jne) keeldumiseks võta ühendust reklaamsaadetise saatjaga.

Kui oled postkasti omanik ja soovid keelduda aadressita reklaamsaadetistest (kataloogid, reklaamid jne), järgi järgmisi samme:

  • Täida kodulehel reklaamitellimuse vorm või pöördu vormi edastamiseks lähimasse postkontorisse.
  • Reklaamist loobumise kleebis saadetakse 10 päeva jooksul posti teel. Kinnita see oma postkasti külge, et see oleks selgelt nähtav.

Ainult postkasti omanik võib aadressita reklaamsaadetisest keelduda, seega ei saa sugulased, korteri- ega majaomanikud sellest postkasti omaniku nimel keelduda.

Kui soovid taas saada aadressita reklaamsaadetisi, eemalda oma postkastilt kleebis „Reklaami mitte panna“ ja võta ühendust meie klienditoega.

Reklaamsaadetistest ajutine keeldumine ei ole võimalik.  Pead järgima reklaamist loobumiseks tehtavaid samme ja kui soovid reklaame jälle saada, siis kleebise eemaldama ning meid teavitama.

Võta ühendust meie klienditoega, kui:

  • soovid oma postkastile panna kleebise „Reklaami mitte panna“
  • sa ei ole saanud meilt tellitud kleebist „Reklaami mitte panna“
  • soovid tellida uue kleebise „Reklaami mitte panna“, sest  kleebis on eemaldatud või kahjustatud
  • oled saanud kleebise „Reklaami mitte panna“, kuid ei ole täitnud reklaamist loobumise avalduse vormi
  • oled pannud oma postkastile kleebise „Reklaami mitte panna“, kuid saad siiski adressaadita reklaamsaadetisi.

Ei leidnud, mida otsisid?

Courier loading parcels

Populaarsemad juhendid

Kuidas saata pakki pakiautomaadi kaudu?

Kuidas pakendada ja märgistada saadetisi?

Kuidas jälgida saadetise teekonda?

Pakiautomaat ei printinud aadresskaarti.

Kas sul on veel küsimusi?

Kui sul on endiselt vastuseta küsimusi või vajad lisateavet, siis meie pühendunud meeskond aitab sind rõõmuga.

Vali asukoht

Vali keel