Teostame 17. juulil Kuressaare Smuuli Coop Konsumi pakiautomaadi laiendamistöid, mistõttu puudub klientidel mõne tunni jooksul sellele automaadile ligipääs. Loe lisa »
Omnivas rakendusid alates 12.01 muudatused kirjateenuste tagastuste osas ehk nii ärikirjateenuste kui ka universaalse postiteenuste registreeritud saadetised tagastatakse lihtsustatud protsessiga ehk kõik tagasiminevad tähitud- ja ekspresskirjad pannakse edaspidi postkasti ja saatja kliendilt allkirja ei küsita.
Antud muudatus puudutab nii äri- kui ka universaalse postiteenuse teenused:
Ärikiri standard täht
Ärikiri täht maksi
UPT standard täht
UPT tähtkiri maksi
UPT ekspresskiri
Küsimuste korral saab pöörduda Omniva eraklienditeeninduse poole telefonil 661 6616 või e-posti teel [email protected] (E–R 9–20, L–P ja riigipühadel 9–15) või Omniva äriklienditoe poole telefonil 664 3444 või e-posti teel [email protected] (E–R 8–17).