29.01
2024

Muudatused kirjateenuste tagastusel

Omnivas rakendusid alates 12.01 muudatused kirjateenuste tagastuste osas ehk nii ärikirjateenuste kui ka universaalse postiteenuste registreeritud saadetised tagastatakse lihtsustatud protsessiga ehk kõik tagasiminevad tähitud- ja ekspresskirjad pannakse edaspidi postkasti ja saatja kliendilt allkirja ei küsita.

Antud muudatus puudutab nii äri- kui ka universaalse postiteenuse teenused:

  • Ärikiri standard täht
  • Ärikiri täht maksi
  • UPT standard täht
  • UPT tähtkiri maksi
  • UPT ekspresskiri

Küsimuste korral saab pöörduda Omniva eraklienditeeninduse poole telefonil 661 6616 või e-posti teel [email protected] (E–R 9–20, L–P ja riigipühadel 9–15) või Omniva äriklienditoe poole telefonil 664 3444 või e-posti teel [email protected] (E–R 8–17).

Vabandame võimalike ebamugavuste pärast.

 

Tagasi

Uudiste loetelu

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: [email protected] Kliendiinfo: 661 6616