20.02
2024

Omniva personaalne postiteenus on maapiirkondades edaspidi tasuta

Käesolevast nädalast kehtib Omniva personaalse postiteenuse uus hinnakiri, mille kohaselt saavad kõik inimesed, kes elavad väljaspool suuremaid linnu, tellida endale postikulleri koju või töökohta tasuta, et kasutada erinevaid Omniva teenuseid ja soetada filateeliatooteid.  

Personaalse postiteenuse osutamine on tasuta, kui klient elab või asub maakonnas, väljaspool suuremaid linnu. Tasuline teenus kehtib suuremates linnades nagu Tallinn, Narva, Pärnu ja Tartu ning teistes linnades vastavalt Omniva hinnakirjale ja juhul, kui inimene elab või on sel hetkel lähimast postiasutusest kaugemal kui 5 km 
(mööda teid mõõdetuna).

“Omniva on personaalselt postiteenust osutanud juba 2007. aastast, kuid just viimastel aastatel on huvi teenuse vastu kasvanud ja näiteks eelmisel aastal pöördusid meie kliendid personaalse postiteenuse sooviga pea 8000 korral,” ütles Omniva juhatuse esimees Mart Mägi. Mägi hinnangul on kindlasti veel palju inimesi, kellele antud teenus sobib paremini kui näiteks postkontori külastamine, kuid kes pole personaalsest postiteenusest veel teadlikud. “Kulleri koju tellimist kiputakse pidama tasuliseks mugavusteenuseks, mistõttu ei oska maapiirkondades elavad inimesed võib-olla selle peale tullagi, et postiteenuste puhul see nii ei ole.”

Omniva postikuller tuleb kliendiga kokku lepitud ajavahemikul tema koju või töökohta, võtab kliendi kirja või paki kaaluga kuni 30 kg ja toimetab selle edasi. Samuti saab postikulleri abiga tellida perioodikat, maksta arveid, saata rahakaarti ja osta saadetise saatmiseks vajalikke vahendeid – postmarke, postkaarte, ümbrikuid ja pakendeid. Lisaks sellele on võimalik postkontorisse või pakiautomaati saabunud kuni 30 kg saadetis postikulleriga koju tellida. Pakiautomaadist saab koju tellida universaalse postiteenusega saabunud saadetise, kui see on jõudnud pakiautomaati ilma kliendi nõusolekuta.

Varasemalt kehtis maapiirkondades 5 km raadiuse piirang, mis tähendas, et personaalne postiteenus oli tasuta inimestele, kes elasid lähimast postiasutusest kaugemal kui 5 km.

Teenuse kasutamiseks peab klient võtma ühendust ühel alljärgneval viisil:

Klienditeeninduse e-mail [email protected]; personaalse postiteenuse tellimise number 664 3330, klienditoe üldnumber 661 6616, personaalne postiteenuse tellimise avaldus.

Teenust pakume kokkuleppel kliendiga tööpäeviti ajavahemikus 08.00 – 17.00. 

Täpsem info teenuse kohta

Linnad, kus personaalne postiteenus  on tasuline*:
Tallinn, Maardu, Viimsi, Keila, Saue, Narva, Rakvere, Paide, Kohtla-Järve, Sillamäe, Jõhvi, Jõgeva, Pärnu, Kuressaare, Kärdla, Haapsalu, Rapla, Tartu, Viljandi, Võru, Valga.

*Tasu ei küsita juhul, kui inimene on lähimast postiasutusest kaugemal kui 5 km.

Tagasi

Uudiste loetelu

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: [email protected] Kliendiinfo: 661 6616